Kantoorinrichting

Op persoonlijke en deskundige wijze helpen we graag bij de inrichting van jouw werkomgeving. Dit varieert van een enkele bureaustoel tot volledige projectinrichting. Service staat bij ons hoog in het vaandel, we verzorgen graag een werkplekinstructie, bieden een bureaustoel aan op proef of maken een interieurontwerp in 2D of 3D.

Functioneel, dynamisch en met jouw dna

Een kantooromgeving dient praktisch te zijn. Er moet immers gewerkt worden. Ruimte voor concentratie, overleg en ontspanning dient beschikbaar te zijn. Ook dient de werkvloer dynamiek te bieden om de gezondheid van uw medewerkers optimaal te houden. Een inspirerend interieur creëren we samen met jou door vooraf in 2D of 3D een ontwerp te maken. Een stijlvol kantoor ‘that fits like a glove’ en rekening houdt  met jouw werkprocessen en bedrijfscultuur, is het uitgangspunt.

Meubilair wordt veelal gekocht. BT Groep biedt ook de mogelijkheid om meubilair te leasen. Informeer vrijblijvend!

Dynamisch werken

BT Groep wil bedrijven inspireren op het gebied van dynamisch werken. Dynamische werkplekken staan natuurlijk trendy in een kantooromgeving maar het belangrijkste is de gezondheid van de werknemers. Niks is zo belangrijk als fitte en vitale werknemers. Als we niet fit zijn, kunnen we ook minder goed onze werkzaamheden uitvoeren.

Ergonomie draagt bij aan een reducering van het ziekteverzuim, een hogere productiviteit, minder kans op ziekteverschijnselen en meer positiviteit. Door een kantooromgeving ergonomisch in te richten stimuleer je werknemers ertoe om efficiënter te gaan werken. Dit kan bijvoorbeeld door het creëren van staande overlegplekken, juiste bureaustoelen oftewel een ergonomische zithouding, en stimuleer het bewegen door zit/stawerkplekken.

Diensten

Verkoop kantoormeubilair
Inrichtingsconcept
Begroting en budgettering
Interieurontwerp en advies
Projectmanagement
Montage, service en onderhoud
Verhuizing
Lease / Verhuur meubilair

Een selectie uit ons merkportfolio